Pages

Friday 19 September 2014

Quote Of The Year

"Don't Teach My Parents On How To Raise Me"

Sumber: Instagram

We have a same thought huh, #schawal?

Terkena betul di hatiku yang mudah tersentuh ini. Cis, haha.
Indeed, my daughter dikelilingi oleh insan-insan yang baik hati, tersangat caring dan menyayanginya. Semua juga mahu yang terbaik untuk si techik-techik Yeyye. I am sooo grateful for that. Alhamdulillah.
But please, let me and babba dia raise our daughter with our own way. 
Macamana sayang mereka pada Yeyye, aku lebih sejuta kali sayang.
Macamana caring mereka pada Yeyye, aku lebih sejuta kali caring.

So shut up and respect this newly parents. Hewhewhew.
No, i mean... Aku mengaku ilmu keibubapaan pun belum seberapa, segelintir orang juga boleh cakap, "ala, excited ja ba tu lebih. Kebaruan kan dapat anak." It is okey. Tapi tidak salah kan kita sudah rancang semuanya untuk si anak termasuklah untuk kestabilan family sendiri yang baru terbentuk. Apa yang mungkin tidak betul, tegur la secara berhemat. Maksud aku, berhemah. Kadang-kadang ada reason yang munasabah bagaimana kami membentuk si techik-techik tu.
And of course, i just want to enjoy my life as a mamma. Penat tapi berbaloi. Because that things will make me proud to be a mamma :)

Nota kaki - Biasanya aku suka stalk post-post insta makhluk Allah yang ada baby. Soo cute. Soo sweet. Automatic aku juga terasa kebahagiaan mereka dengan kehadiran anugerah terindah amanah dariNya. Gittew!

No comments:

Post a Comment