Pages

Sunday 21 September 2014

PJJ Belum Habis-Habis Lagi

Melangkah masuk ja tempat ni, terus sakit kepala menyerang bertubi-tubi.
Kalau ikut betul, aku sepatutnya sudah graduate tahun ni. Angkara defer punya defer punya defer, sampai terberanak pun belum habis lagi belajar.
Sengaja kan cari pasal.

Tidak apa Jiera. Dua sem lagi tu. Dua semester lagi, merdeka lah engkau.
Cuma...
Kuatkah aku? Mampukah aku? Sepertimana ibu-ibu yang lain yang juga ambil PJJ dan berjaya?
Time beranak tu, tidak terganggu kah saraf-saraf otak aku untuk terima pembelajaran?
Masih ada masa kah aku mau revision study? Oh my Yeyye...
Tesis?! Oh my god! Sepatutnya sudah start sem lepas. Apa pun belum buat lagi. Sempatkah?

PTPTN pun sudah tidak cover lagi. Sebab terlebih sem sudah. Oh matai!
Husband? Oh yes. He is very supportive. Even moral, even finance, even assignment. Hehe. Kalau bukan sebab husband, rasanya sudah lama aku give up habiskan study ni. Thank you and I love you. Dia tiada blog, tapi aku tau mesti dia baca entry ni dari iPad sebab aku jarang juga log out. Hello husband...:)

Akhir kata, aku berharap semoga urusan ku untuk mengapai segulung ijazah dipermudahkanNya.
Let's the headache started!

No comments:

Post a Comment